Тъмен

Sana Sarılmaya İhtiyacım Var! | Doğduğun Ev Kaderindir 43. Bölüm (FİNAL) 

Абониране
Показвания 83 хил.
97% 963 21

Doğduğun Ev Kaderindir 43. Bölüm - Barış Zeynep için üzgündür. Gülbin'in tutuklanıp tutuklanmayacağı konusunda endişesi olduğunu söyler. Zeynep'le telefonda konuşup iyi olduğunu duyar.

12 Mayıs Çarşamba

Gülbin'i karşılarında bulan Zeynep ve Sakine'nin yaşadığı şok dalgası herkese yayılır. Ve hemen ardından hesaplaşma vakti gelir çatar. Gülbin onu bir daha hiç aramadığını düşündüğü annesinden ve kız kardeşinden hesap sormak istese de Zeynep ve Sakine'nin ona sıcak kollarını açması ve bu kutlu bir araya gelişe minnetle sahip çıkması Gülbin açısından da her şeyi başkalaştıran bir etki yapar.

Barış öğrendiği gelişmeler sayesinde Gülbin'in hiçbir suçtan yargılanmayacağını anlar.

Artık her şey geride kalmış, Zeynep ve Barış'ın bir evlilikle tüm yaşadıklarını geride bırakarak yeni hayatlarını kurmalarının zamanı gelmiştir. Zeynep ve Barış evlenir.

Aradan geçen zamanın ardından artık herkesin yeni bir hayatı, işi ve bir daha asla birbirlerini bırakmayacakları dostluk bağı vardır. Savaş ve Emine arasında yaşanan sürpriz gelişmenin yanı sıra, Benal ve Müjgan bebekle yeni hayatın ve yeni hayallerin içinde yer alacaktır.

Zeynep, Gülbin'le kurduğu bir hayalin sonucunda kendileri gibi düşe kalka büyüyen gençlerin hayatlarına dokunmak ve kendilerini iyileştirmek için bir vakıf kurarlar.


Doğduğun Ev Kaderindir Kanalına Abone Ol : shorturl.at/doxBI

“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?

“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”

Gerçek bir hayat hikayesi!

Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.

Публикуван на

 

12.05.2021 г.

Споделяне:

Споделяне:

Изтегли:

Зарежда връзки.....

Добавяне към:

Любими
За гледане по-късно
Коментари 0   
GÜNEŞ
GÜNEŞ преди месец
Ya niye final yaptınız Emine'nin evlendiğini görseydim zeynebin çocuğu olduğunu gorseydik
Funda Dağdeviren
Funda Dağdeviren преди месец
Erkenci kuşun meleği gitmeee 😓😓😭😭
Funda Dağdeviren
Funda Dağdeviren преди месец
Zeynoooo gitme keşke bitmeseydi 😓😓
ILhama Gozelova
ILhama Gozelova преди месец
Zeyneb Barış ve Nermin hanım olmasaydı bir hicdi. Iyiki son bölūmde Sakinenin elbisesini deyişib ceki dùzen verdi. O da Barış sayesinde
BETÜL ERİŞ
BETÜL ERİŞ преди месец
Acın survivor çekmek için sanki diziyi bitirmiş gibi
birgül Aksu
birgül Aksu преди месец
Mehtiden sonra bir cacık olmadı zaten mehti varken dizi diziydi. Mehti gitti dizide bitti zaten. Bir dizide iki başrol size özel birsey di kaliba görülmemiş bir şey mehti dizide başrol birde barışı koydunuz zeynebi bir mehtiye bir barışa aşık ettiniz tam bir saçmalıktı zaten dizi o an tüm özelliğini yitirdi ve böylece bu dizinin gerçek bir hayat hikâyesi olmadığını anladık sadece bir gurgu. Öyle saçma kişiler olduki dizide gerekli gereksiz önemli olanlar cıktı diziden. Yani saçma sapan bir senaryoydu bitti şükür.
Cami
Cami преди месец
Baris ve Zeynep ♥️♥️♥️♥️♥️
la vie et belle
la vie et belle преди месец
😔😔😔
Filiz Meral
Filiz Meral преди месец
Barış ve ailesi bu diziye renk kattliar süperdi..👍👏👏
Necati'nin içki matarası
Necati'nin içki matarası преди месец
Gülbin de anası gibi zengin yere kapak atınca hemen Tekin midir Tarık mıdır nedir, numarasını sildi. Meltem'le Tarık da tutuklandı oh! Hayat, Sakine'yle Gülbin'e güzel, bundan sonra. 😃😃😃
Aynur Kerimli
Aynur Kerimli преди месец
Yok ya gülbin tarığın onu sevmediğini öyrenince yapti öğle
Buse Tekin
Buse Tekin преди месец
*Keşke Zeynep'in hamile olduğunu falan da gösterip öyle bitseydi. Evli & mutlu & çocuklu olarak final yapsalardı ki ben final olduğuna hâlâ çok üzgünüm 😞🥀*
Sinem Bulut
Sinem Bulut преди месец
@Aybüke Sefer YALIN PALAUR SİNHA WOOK Khan SHSYSP__B zaten bütün dizilerde aynı sonla bitiyor bırakında bu da böyle bitsin 😂
Aybüke Sefer YALIN PALAUR SİNHA WOOK Khan SHSYSP__B
@çağla Her evlenen çocuk yapsin diyen de yok.Sadece dizide ZeyBar'in çocuklu hallerini,Zeynep'in hamilelik sürecini de görmek isterdik diyoruz
çağla
çağla преди месец
her evlenen çocuk yapacak diye bir şey yok??
Dizi Dünyası
Dizi Dünyası преди месец
Yaa evlerindeki hallerini izleyelim son kez de olsa😭
Çileek
Çileek преди месец
Keşke bitmeseydi ya konusu güzeldi devam ettirilirdi
Mavi saruher
Mavi saruher преди месец
Bence tam yerinde bitti uzayınca çok saçma yere bağlanıyor hep
Büşra Akdağ
Büşra Akdağ преди месец
zeybari böyle saçma sapan harcamasalardi bukadar erken yapmazlardi
seray
seray преди месец
savaş emineye aşkını itiraf etmeden biterse şuracıkta deliririm ha ek; aha bir yere gidiyolar nolur itiraf et artık ek2;AGA OLUYODU OLUYODU DEMET BOZDU DEMETTTT ULAN DEMETTTTT YAAĞĞĞ DELİRİCEM ŞURDAAAAAA
Elif ŞENER
Elif ŞENER преди месец
Zeynep ilk defa evlenecek çok mutluyum
Elif ŞENER
Elif ŞENER преди месец
@dek and md edits isteyerek evleniyor zorla değil bu yüzden ilk
Elif ŞENER
Elif ŞENER преди месец
@dek and md edits hayır
dek and md edits
dek and md edits преди месец
2. Evliliği?
DuruA.
DuruA. преди месец
Böyle bitmemeliydi.
Melis Nil🧡
Melis Nil🧡 преди месец
Final olmasaydı yaa ⚡🤔♥️
Arife Temiz
Arife Temiz преди месец
Olsun bence tadında kalsın yoksa sapıtıyor diziler
Maria Valentina Grigoletto
Maria Valentina Grigoletto преди месец
❤️ ❤️ ❤️ ❤️ 🤩🤩🤩🤩🤩
Lalisa K-pop
Lalisa K-pop преди месец
7. yorum ✌🏻
bjcomrie1
bjcomrie1 преди месец
Nermine is the quintessential example of the fact that riches do not make you better, smarter, wiser, or happier than any one else.
Yaren Yıldırım
Yaren Yıldırım преди месец
Bence Doğduğun Ev Kaderindir final olmayı haketti. Çünkü çok saçmaladı
Elanaz Oktan
Elanaz Oktan преди месец
Yaaa siz çok tatlısınız
Emine -
Emine - преди месец
Gerçekten benziyorlar he
Ortanca Çocuklar
Ortanca Çocuklar преди месец
*merhaba dostlarım İyi günler özür dilerim verdiğim rahatsızlık için. 10 aydır haftalık düzenli yayınlar yapıyoruz. Beğenirseniz destek olmanızı çok isteriz çok az gelir kazanarak bu işi yapıyoruz. Her yere yazdığımız için kusura bakmayın başka insanların da görmesi için yazıyoruz*
Ezana Nur Küçük
Ezana Nur Küçük преди месец
İlk
Напред
Тестваме TikTok ХАКОВЕ!
16:48
Показвания 52 хил.
RAUS x MARSO x BOBKATA - PORSCHE (Official Video)
3:50
Billie Eilish - Lost Cause (Official Music Video)
3:49
Doğduğun Ev Kaderindir 40. Bölüm Fragmanı
0:56
Siz Kimsiniz? Özünüzü Keşfetme Yolculuğu
37:55
Показвания 348 хил.
Ada Masalı 1. Bölüm
1:52:52
Показвания 4 млн.
Doğduğun ev kaderindir 37. Bölüm fragmanı
1:06
Показвания 12 хил.
Тестваме TikTok ХАКОВЕ!
16:48
Показвания 52 хил.
RAUS x MARSO x BOBKATA - PORSCHE (Official Video)
3:50
Billie Eilish - Lost Cause (Official Music Video)
3:49
Саша Рико - Машъп Джансевер 2021
7:43
Make THIS Shot, Win $300,000
15:04
Показвания 32 млн.
Story Trailer For Fortnite Chapter 2 - Season 7
1:40
BTS (방탄소년단) 'Butter' Official MV
3:03
Показвания 378 млн.